قوانین عمومی

حفظ حقوق مصرف‌کنندگان

تمامی کاربران و خریداران قطعات و خدمات آسانسور از شرکت باهمکار، از حقوق خاصی برخوردار هستند.این حقوق شامل تضمین کیفیت قطعات، تضمین اصالت کالا، حق درخواست خدمات پس از فروش و برخورداری از اطلاعات شفاف و دقیق در خصوص ویژگی‌های فنی قطعات و خدمات است. به عنوان یک شرکت معتبر، موظف به رعایت تمامی قوانین حمایت از مصرف‌کننده و ارائه کالا و خدمات مطابق با استانداردهای لازم هستیم.

تعهدات فروشنده

شرکت فنی مهندسی باهمکار، فروشنده قطعات و ارائه دهنده خدمات آسانسور متعهد می باشد که تمامی کالاها و خدمات ارائه شده، از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار هستند. همچنین، تمامی اطلاعات مربوط به قطعات، ضمانت‌ها، شرایط خدمات پس از فروش و نحوه استفاده صحیح از محصولات در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص در قطعات، فروشنده مسئولیت تعویض یا تعمیر کالا را طبق شرایط ضمانت‌نامه به عهده دارد.

مقررات و استانداردها

تمامی قطعات آسانسور، با توجه به مقررات و استانداردهای فنی داخلی و بین‌المللی عرضه می شوند. شرکت باهمکار، به تأمین قطعات اصلی و استانداردهای مربوط به ایمنی و کارایی آسانسور توجه ویژه دارد. همچنین، خدمات ارائه شده برای نصب، تعمیر و نگهداری مطابق با ضوابط فنی و ایمنی مورد تایید مراجع قانونی و سازمان‌های استاندارد ایران می باشد.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

ما خود را موظف می دانیم، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها و خدمات را به طور دقیق اعلام کنیم. این خدمات شامل تعمیر، تعویض یا برگشت قطعات معیوب طبق شرایط معین و در مدت زمان مشخص است. همچنین، شرایطی که تحت آن، ضمانت‌ها باطل می‌شود، به صورت شفاف‌ در موقع ارسال کالا به مشتریان عزیز اعلام می شود تا آن ها از حقوق خود به‌درستی آگاه باشند.

اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف

همه اطلاعات مربوط به قیمت، موجودی، ویژگی‌های فنی قطعات و شرایط خدمات به‌طور دقیق و شفاف در دسترس خریداران قرار می گیرد. به‌علاوه، استفاده از تبلیغات و اطلاعات فریبنده از نظر ما ممنوع است.

قوانین مربوط به حمل و نقل و تحویل

ما خود را موظف می دانیم؛ اطلاعات دقیقی از روش‌های حمل و نقل قطعات، زمان تحویل، هزینه‌های مربوط به ارسال و شرایط برگشت کالا در صورت خرابی یا عدم تطابق با سفارش و نیز نحوه بسته‌بندی قطعات و محافظت از آن ها در برابر آسیب‌های احتمالی، توضیحات لازم را قبل از نهایی سازی سفارش از طرف مشتریان ارائه دهیم.

حل اختلافات و مرجع رسیدگی

در صورتی که بین خریدار و ما اختلافاتی به‌وجود آید، روش‌های حل و فصل این اختلافات، ابتدا به صورت مکالمه دو طرفه با رعایت اصل مشتری مداری صورت می پذیرد و در صورت عدم حل اختلاف، موضوع از طریق مراجع ذیصلاح و برابر با قوانین و مقررات کشور ایران است.

حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی

شرکت باهمکار به‌طور جدی به حفظ حریم خصوصی مشتریان خود پرداخته و اطلاعات شخصی آن ها را با رعایت قوانین حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی نگهداری می کند و اطلاعات مشتریان بدون رضایت آن ها به اشخاص ثالث منتقل نخواهد شد.

مشتریان محترم شرکت باهمکار، می‌توانند با اطمینان خاطر از رعایت حقوق مصرف کنندگان و نیز حفظ حریم شخصی خود از طرف شرکت، از خرید قطعات و دریافت خدمات آسانسور با اطمینان اقدام کنند.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های خدماتی ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه به اطلاع مشتریان گرامی می رساند.

محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد