آسانسور برج میلاد - حقایقی که راجع به آن نمیدانستید!

برج میلاد با 435 متر ارتفاع به بلند‌ترین برج در ایران تبدیل شده است. این برج از نظر ارتفاع، جایگاه ششم را در جهان دارد. این سازه مرتفع دارای 1693 پله است. برج میلاد اسانسورهایی با وسعت زیاد دارد. آسانسور های این برج از اصلی ترین جاذبه ها به شمار می اید برای همین قصد داریم به بررسی نکات جالب درباره آسانسور برج میلاد تهران بپردازیم.

برج میلاد دارای 6 آسانسور است که می توانند وزن بین 2000 تا 4000 کیلوگرم را تحمل کنند. وزنه تعادلی آسانسور از مهم ترین اجزای ساخت آسانسور برج میلاد است که نقش به سزای در حفظ تعادل آسانسور برعهده دارد. اتصال لابی برج به گنبد آسمان اصلی ترین وظیفه آسانسور برج میلاد است آسانسور برج میلاد از تکنولوژی پیشرفته برخوردار است که مجهز به موتورهای فوق قوی با درایوهای پیشرفته می باشد. از آسانسورهای برج میلاد دو آسانسور تا قله برج می روند و ظرفیت آن ها 1000 کیلوگرم می باشد موتورخانه در آسانسور برج میلاد به جای نوک سازه در انتهای چاه آسانسور و در عمیق‌ترین قسمت قرار گرفته است.

سرعت آسانسور برج میلاد

آسانسورهای برج میلاد با سرعت 7 متر بر ثانیه افراد را به طبقات بالا و پایین انتقال می دهند. این آسانسورها مسیر 297 متری را طی می کنند. برای این مسیر طولانی از سیستم زنجیر جبران استفاده شده است و شتاب آسانسور برج میلاد به نحوی است که مسافران در حین حرکت متوجه لرزش و تکان نمی‌ شوند. سرعت و شتاب آسانسورهای برج میلاد ترس و دلهره ‌ای را ایجاد نمی کنند و مسافران می توانند با خیال راحت در بین طبقات جابه‌جا می‌شوند

ظرفیت کابین آسانسور برج میلاد

روزانه مسافران زیادی از اسانسور برج میلاد استفاده می کنند برای همین بایستی ظرفیت کابین اسانسور زیاد باشد. این آسانسور توانایی حمل 12 تا 25 مسافر را در هر نوبت دارد. البته به دلیل ترافیک بالای ساختمان برج میلاد و توریست پذیر بودن آن بایستی حتما ظرفیت همه اسانسورها بالا باشد. یکی از اصلی ترین نکات این است که بررسی دوره ای از کابین آسانسور برج میلاد جز ملزومات به شمار می رود تا هیچ خطری جان مسافران را تهدید نکند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد